Buitensporig, top-down, snoeshaan.
  • De sluikreclame in VI Oranje

    4

    Het tv-programma VI Oranje is sinds maandag weer te zien op RTL 4. Dat is leuk voor voetbalfans, maar ook voor fans van sluikreclame. Het programma is namelijk doordrenkt met subtiele reclame van sponsors.

    Na 2 uitzendingen maakt GeenStoel de balans op. Op een rijtje de subtiele en minder subtiele sluikreclame in VI Oranje.


    Subtiel: Mora deelt wat snacks uit aan hongerig publiek in de studio.


    Niet zo subtiel: het Lidl spel als verjaardagscadeau (!) voor Wesley Sneijder.

    Een Snickers
    Heel subtiel: Snickers. Bardame eet toevallig een Snickers op. Dat wil zeggen: ze opent de verpakking..


    Subtiel: Nivea zonnebrand. Omdat dit zo subtiel is, zou het ook kunnen gaan om onbewuste sluikreclame.

    sluikreclame-heineken
    Niet zo subtiel: aanwezigheid van Heineken.

    sluikreclame-toto
    Subtiel: gokbedrijf Toto sponsort ook.


    Niet zo subtiel: Panini. Overigens wel een goede tip!

    Tags: , , , , , ,
    June 11th, 2014Paul Stoel Achtergrondverhaal
 

3 responses to “De sluikreclame in VI Oranje” RSS icon


1 Trackbacks / Pingbacks

Leave a reply

Please leave these two fields as-is:

Protected by Invisible Defender. Showed 403 to 180,898 bad guys.