-
Week van het nieuwe logo (#1)
2Never change a winning team
Een dodelijk cliché, dat niet vanzelfsprekend juist is.Al sinds de oprichting van GeenStoel (1 februari 2010, red.) heeft deze site hetzelfde logo en dezelfde slogan. Jack Spijkerman in het plaatje en als slogan Bikkelhard, hagelwit, tuinpad.
Ongeveer een maand geleden liep de hoofdredacteur van GeenStoel op een markt in Berlijn. Daar werden oude foto’s verkocht. Typische persoonlijke foto’s uit vervlogen tijden. Hoe komen ze op zo’n rommelige markt?
De hoofdredacteur besloot een aantal foto’s op de kop te tikken. Uit deze foto’s moet het nieuwe logo maar ontstaan.Het idee: gedurende een week wordt iedere dag een nieuwe, Duitse foto geplaatst op GeenStoel. Iedere foto voorzien van een slogan. Aan het eind van de week kun je stemmen en wordt één van die foto’s het nieuwe logo.
#1 Netjes, strikvraag, doormidden.
Tags: Duits, huishoudelijk, logo, onbekend, verborgen verhaal, vlinderdasNovember 16th, 2010 Themaweek
2 responses to “Week van het nieuwe logo (#1)” 
-
Nee, dit wordt ‘m niet.
-
Ik zeg ja.
Gewoon omdat het hier over twee vrouwen gaat, en drie mannen. Mysterie: wie is de vrijgezel.
Wie van de drie?
Robin November 17th, 2010 at 18:32