-
De sluikreclame in VI Oranje
4Het tv-programma VI Oranje is sinds maandag weer te zien op RTL 4. Dat is leuk voor voetbalfans, maar ook voor fans van sluikreclame. Het programma is namelijk doordrenkt met subtiele reclame van sponsors.
Na 2 uitzendingen maakt GeenStoel de balans op. Op een rijtje de subtiele en minder subtiele sluikreclame in VI Oranje.
Subtiel: Mora deelt wat snacks uit aan hongerig publiek in de studio.
Niet zo subtiel: het Lidl spel als verjaardagscadeau (!) voor Wesley Sneijder.
Heel subtiel: Snickers. Bardame eet toevallig een Snickers op. Dat wil zeggen: ze opent de verpakking..
Subtiel: Nivea zonnebrand. Omdat dit zo subtiel is, zou het ook kunnen gaan om onbewuste sluikreclame.
Niet zo subtiel: aanwezigheid van Heineken.
Subtiel: gokbedrijf Toto sponsort ook.
Tags: exclusief, RTL, serieus, sluikreclame, succes, verborgen verhaal, VI Oranje
Niet zo subtiel: Panini. Overigens wel een goede tip!June 11th, 2014 Achtergrondverhaal
3 responses to “De sluikreclame in VI Oranje” 
-
@0:02 in de Panini video en je ziet eenzelkde bar van Amstel Bier
-
Jeroen June 13th, 2014 at 14:25
Wellicht ook playboy en de jasjes van Johan Derksen (Sierd de Vos had laatst toch echt een JD jasje aan).
1 Trackbacks / Pingbacks
-
[…] op de buis. Zelfs bij ‘Uitzending gemist’ is de reclame niet door te spoelen! Hier wat voorbeelden. Iedereen zapt dan weg, behalve.. […]
FD June 13th, 2014 at 12:32